Previous Page  45 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 45 / 100 Next Page
Page Background

43

EVOLUTION DRIVE-BY-WIRE AANDRIJVING

De EV-2 is ontwikkeld voor de nieuwste drive-by-wire systemen en wordt direct aangesloten op de Raymarine

SeaTalkk

ng

bus. De EV-2 heeft ook een speciale CANbus aansluiting voor directe verbinding met steer-by-wire

systemen, zoals ZF Pod aandrijvingen, Yamaha Helm Master, Volvo IPS* en SeaStar Solutions Optimus systemen.

Door de CANbus aansluiting op de EV-2 is er geen Autopilot Control Unit

(ACU) nodig, wat de installatie nog meer vereenvoudigt.

* Gebruik een Raymarine ECI-100 universele regel- en

motorinterface voor snel en gemakkelijk installeren.

EV-1 COCKPIT EN BINNENBOORD STUURAUTOMATEN

EV-1 stuurautomaten bestaan uit een bedieningseenheid, EV-1 sensor, Actuator Control Unit (ACU) en

aandrijfeenheid. De aandrijfeenheid (binnenboord mechanisch/hydraulisch of cockpit montage) en juiste

ACU voor uw schip worden bepaald door het besturingssysteem en de waterverplaatsing van het schip.

ECI-100 UNIVERSELE MOTOR- EN REGELINTERFACE

De ECI-100 universele motor- en regelinterface is een innovatieve en

betaalbare oplossing voor het koppelen van motorinstrumenten en drive-by-

wire besturing aan Raymarine stuurautomaat-en navigatie systemen.

De ECI-100 is een eenvoudige, geïsoleerde CANbus oplossing en maakt een

betrouwbare integratie met de nieuwste generatie multifunctie displays

van Raymarine mogelijk. Het vormt een naadloze besturingsinterface

met de Evolution EV-2 drive-by-wire stuurautomaat van Raymarine.

BUITENBOORDMOTOR

BINNENBOORDMOTOR

EV-2

p70s

AANDRIJFEENHEID

(TYPE IS AFHANKELIJK VAN GEBRUIKTE STUURSYSTEEM)

AUTOPILOT CONTROL UNIT

EV-1

p70s

S T U U R A U T O M A T E N